rebeccasochjohannasblogg

2010-11-08
22:40:19

LOST LOST LOST
nä men aaaaah, jag ju börjat se på lost igen. Har glömt massa. Framför allt hur otroligt bra det är!
Är på avsnitt 13, säsong 1
Jack är nog en synonym på godhet. Han är nog den snällaste och mest omtänksamma och bästa och klokaste ledaren/doktorn i hela världen.
Fast Charlie är fortfarande min favorit.
Måste se alla säsonger. Någon som har 2an, 3an, 4an, 5an, 6an på dvdbox?
Har bara ettan.
Annars får jag vända mig till min kära vän piratebay
peace

Kommentar:
#1: elina

en dikt till er:



en länk det vill jag ha

det skulle jag föredra

varje dag ber jag till Allah

om jag inte får en flyttar jag till moskva

så ge mig en länk så blir jag gla

för ni vill inte att jag ska flytta till moskva?

eller så vill ni det för ni är så elakaaa

2010-11-09 @ 13:36:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: