rebeccasochjohannasblogg

2010-11-04
00:00:46

en dag som idag
Jag är så dåligt på att blogga.
förlåt.
Där är jag i en bil på väg till Danmark.
Det är så många jag är arg på som jag inte borde vara arg på.
Sug
Sakanr Johanna
Idag lekte jag med Elina, vi jobbade med projketarbete och åt hård majs.
Reserverade biljetter till facebookfilmen. Den är nog braaaaaaa.
Vill gå på 3D-bio snart. Har aldrig gjort det, ändå är det med på listan över det jag gillar mest...fast då menar jag nog mer att det är en bra grej, ifall jag någon gång skulle vilja se på bio i 3D.
Och sen idag lekte jag med Hampus och Rickard. Vi kollade på Real-Milan. 2-2
Snart ska jag sitta på san siro. Det kommmer bli magiskt. Kommer få så mycket rysningar, får jämt rysningar, så mycket rysningar att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. Brukar bli illamående och vilja spy av alla rysningar jag får. På rikigt...
REBECCA

Kommentarer:
#1: eli

hahaha, jag ser hålla handsituationen framför mig nu....

2010-11-09 @ 21:10:52

Greetings. This site is so full of information

2011-02-15 @ 07:32:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: