rebeccasochjohannasblogg

2010-05-09
14:00:14

städa
Tja! mår alla bra idag eller? Bakis så in i helvete? trevliga samtal man fick. jag är tydligen en stor mask? trevligt

Försöker städa, men det går fan inte. Hittar sjukt många grejer man inte fattar att man har, blir så distraherad. Kollar igenom massa gamla skolkataloger, vafan vad det som var så coolt med alla nior egentligen. Ser ganska patetiska ut egentligen...

Men en himla rolig grej! bara älvängenbarn som fattar. Kollade i skolkatalogen från när vi gick i 9an! Kommer ni ihåg vem som gick i sjuan då? HAHHAH ... när jag öppnade katalogen så var det första jag möttes av en jättefin bild på 7A och längst ner i vänsta hörnet satt.... ARBNOR!!!!!!!!!!!!!! ja, han hette faktiskt så. har alltid trott han hette abnor.... Hahaha han gör den konstigaste minen. Ser helt crazymaniak ut..

Jag önskar honom all lycka i livet, undrar vad han gör idag?
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: