rebeccasochjohannasblogg

2010-05-12
13:11:57

smärta
Assåååååå
vad är det för fel på mig? har frukntansvärt ont i hela kroppen, som igår, fast värre. Men grejen är att idag har jag inte ont i huvudet, fryser eller är sjukt trött. Har bara fruktansvärt ont i armen, ryggen, typ magen, benet, axeln. Shit. jävla skit... vill liksom krypa ihop till en boll... så man slipper alla "lösa" delar som bara smärtar. det kryper i hela mig, äcklig känslaaaaaaaaa. så jag vet inte vad jag ska göra.
åh ack så mycket klagande
REBECCA



Kommentarer:
#1: fanny

åh din bror är så fin! lika fin som du. det måste vara en ny mystiskt sjukdom. som myskoplasma. kanske weirdastma. eller cockovärk. eller skumplasma.

2010-05-12 @ 17:07:14
#2: johanna

snutto

2010-05-13 @ 12:45:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: