rebeccasochjohannasblogg

2010-05-05
21:31:58

i naturen
Jag tror jag ska skapa en grupp på facebook. Jag tror den ska heta nåt i stil med "vi som inte bryr oss om någonting" För jag orkar orkar orkar ingenting. Är så fruktansvärt trött, vill bara sova... men woopsi! Har ju svenskaprov imorgon... blir att sitta uppe och plugga.
Har tillbringat HELA den lediga onsdagen på skolarbete, något jag inte gjort på månader... som tur var så räddade allsvenskan mig ikväll när jag var på väg att gå under. Woho, Gernt och Berg gjorde varsitt mål, vilket gjorde att jag klättrade lite i rankningen, dessvärre så spelar Guidetti och Chibucke som två rötägg, och jag tappar massa poäng. HELVETE dårå...
Det är tur att det finns humor
REBECcA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: