rebeccasochjohannasblogg

2010-05-03
19:51:05

-
Alla är inte bra. Jag är inte så värst bra. Ganska medelmåttig, men jag får nöja mig med det. Jag är även inne i en mindre depression. Mitt knä är fortfarande cp och basketfestivalen(baskets gothia cup) börjar om en och en halv vecka. Det värsta av allt är att det kanske inte blir något lag till hösten, så jag kan ha spelat min sista match i mitt liv. Jag fick inte ta farväl av min älskade sport på ett värdigt sätt. Jag kanske ska vara med och spela ändå. Om jag ändå aldrig får spela basket igen har jag ju inget att förlora. Och varje gång det hoppar ur led ökar ju chansen att jag kanske blir opererad. Synd att det gör så ont..
Jag får nog fundera lite på det där. Ska fråga min sjukgymnast på torsdag.
Hejdå
JOHANNA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: