rebeccasochjohannasblogg

2010-03-20
18:47:14

vilaaaaaaa
Det är verkligen synd att johanna inte heter Kristoffer i detta läge av livet...och synd om hela henne!
Jag är bautaförkyld, var det för två veckor sedan också, men den förkylningen var ingenting emot denna.
teoretiskt låter det väl lite småmysigt att vara förkyld, att få se film hela dagarna och dricka te. men i praktiken så är det verkligen skitjobbigt.
Brynäs avgjorde nyss kvarsfinalen mot djurgården, heja heja. I år blir det sm-guld! och igår la jag 49 kronor på att få ta ut ett lag som inte finns. Fotboll manager på aftonbladet. Egentligen gjorde jag väl som man gör i world of warcraft. Jag betalde för något som inte finns....
REBECCA

Kommentar:
#1: sjukfann

jag instämmer! det är inte kul att sitta två helgkvällaar i rad framför teven och dricka te med sina föräldrar, hut fina och bra dom än är!

2010-03-21 @ 11:40:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: