rebeccasochjohannasblogg

2010-03-31
12:31:02

anus, BRA ELLER ANUS
Bra:
Igår hade jag mitt första telepatiska samtal. typ
Bussförarkusin i sin buss: Men hej! Kul att se dig!
Jag vid övergångställe: Åh hej! dig med!
Bussförarkusin: dig väntade man inte att träffa på såhär
Jag: Nä, men va trevligt va!
Bussförarkusin: Haha varsågod att gå över övergångsstället (med överdrivet artig ton)
Jag: hahah men åh tack va vänligt
bussförarkusin: Måste åka vidare men vi ses vä säkert snart!
Jag: det gör vi nog, på påsk kanske!
Bussförarkusin: Hejdå!
Jag: Hejdå
Jag kanske generaliserar det lite, men ungefär sådär

Anus:
Jag har mycoplasma igen...Jag är den mest otursamma jag känner... Sen Novermber har det sett ut ungefär såhär:
Mycoplasma
Brutet nyckelben
mycoplasma
REBECCA

Kommentarer:
#1: fannnu

nej inte myscoplasma!!:O

2010-03-31 @ 18:39:12
#2: en vaken syster matilda

vad för samtal? vakna.

2010-04-02 @ 08:42:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: