rebeccasochjohannasblogg

2010-06-20
21:19:03

Bästa födelsedagen!
Min födelsedag var den bästa på väldigt länge. Vaknar på morgonen av att familjen sjunger för mig och säger att vi ska åka och köpa en systemkamera till mig. Sedan åker vi till Scandinavian photo och efter ganska lång stund väljer jag en Canon EOS 500D. Sen åker vi hem och äter tårta. Efter det åker jag hem till Amanda där det blev lite förkrök och sånt. Vid halv 11 åker vi till Victoria och senare, ingen aning om när, gick vi till Nivå. Vi blev inte mördade. Dock hoppade mitt knä ur led så vi tog halv 3-bussen hem.
Hatar att mitt knä hindrar mig från att göra saker jag vill göra. Jag kunde ha jobbat och tjänat mer pengar nästa vecka om det inte vore för mitt knä. Det har hoppat ur led fem gånger sen slutet av mars nu (två gånger igår), undrar hur många som krävs för att få operation. Eller är det meningen att ens knä ska hoppa ur led hela tiden? Det gör ju ganska ont. Jag kan knappt ta mig runt hemma nu och mitt knä ser ut som en tjock boll. Inte så jättekul. Tur att vi har bloggen där man får vara bitter.
JOHANNA

Kommentarer:
#1: Nisse

åhoo, en sådan kamera jag också tänkt köpa! du får utvärdera den för mig när vi ses :) Grattis igen och ledsen för knät..

2010-06-20 @ 21:23:31
#2: clara

hahaha, måste säga till nisse att thats the camera i´ve been looking at det senaste året. vad gav du för den? pussa

2010-06-21 @ 03:45:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: