rebeccasochjohannasblogg

2010-06-09
21:29:13

en dag som denna
Först åkte jag till skolan, lyssnade på the streets och lekte cool white-ghetto-kid med luvan över huvudet och ett försök till pundar-blick. Lyckades inte, då jag har träningsvärk som gjorde att jag gick så jävla fult...
Skrev tyska nationella, fick g i tyska. YES! fast jag var ju ändå inte rädd för ett ig, men g är nog mest rättvist. Jag kan inte mer tyska än så helt enkelt.
Pratade med Hogge. Jag ska få göra NO-prov på skolavslutningen. KUL! Men de räcker tydligen med g, så får jag vg i den kursen. Har inte haft vg i no någon gång... eller.. höst terminen i åttan kanske, men det betyget försvann i samma takt som intresset för att saker ska vara logiska försvann. Nä, ingenting är logiskt. Jag tror faktikst det. Ingenting funkar.
Sen gick jag hem
kommer inte ens ihåg vad jag gjorde då.
Det är jobbigt att man glömmer saker. Att man inte kan ta vara på sitt liv. Eller livet är minnen, för mig iaf, så när man inte minns så tappar man en del av livet liksom. Hade alla miina minnen försvunnit helt plötsligt så hade jag blivit en helt annan person. Allt som är jag hade dött, även om jag inte gjorde det fysiskt.
Sen sprang jag runt bland stenar och rötter i skogen. Terräng på hög nivå. typ
mh,
REBECCA



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: