rebeccasochjohannasblogg

2010-07-07
20:11:13

Livet efter p&l
Ja, jag vet att jag är uppe riktigt sent idag. Klockan är över 8, men jag kände för att blogga lite innan jag lägger mig och laddar för ännu en dag av hårt arbete imorgon. Jag lider nämligen av svår sömnbrist efter p&l. Därför försöker jag nu ta igen den sömn jag missat. Igår gick jag och la mig ca halv 6. Jag har också fått feber, ont i halsen och blivit jättesnorig. Så det får bli värktabletter på jobbet. Nu undrar ni kanske: Va det verkligen värt att lida så mycket denna veckan för att gå på p&l. Svaret är: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Bästa veckan i mitt liv! Lätt. Jag blev inte ens sur när någon skar upp vårt tält, så lycklig va jag. (okej. kanske va lite arg på sj ibland, men det hör ju inte till festivalen)
JOHANNA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: