rebeccasochjohannasblogg

2010-07-02
14:35:48

jag
Alla är borta på piss&löv så det är väl nästan inga som läser vår fina blogg. men men!
idag slutade jag sommarens första sommarjobb. Det var nog de bästa sommarjobb jag kunnat tänka mig. Jobbade på fritids! Barnen var asbra och personalen var asbra! tydligen vad jag asbra också. och det är ju så asbra som det kan bli.
Dessa tre veckor gick fruktansvärt fort och idag avslutades det med ett stort fett vattenkrig! Barn mot vuxna. Jag blev HEELT genomblöt. Fanns inte en torr fläck på hela kroppen. Kul ja! wie. jag älskade det där sommarjobbet :)
Nu: Ledig en vecka plus avancemang på fotbolls-vm. UNDERBART!
Sen: Jobba en vecka på Beijer. inte lika underbart
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: