rebeccasochjohannasblogg

2010-07-20
23:48:33

fasfsafafsafsafsfsa
Riktigt gött blogg-väder idag...
Jag börjar få smått panik. Idag är det den 20 juli, eller den 21 om 20 minuter. Det betyder att det snart är augusti, och det är samma månad som man börjar skolan!!!
Förstår ni paniken jag fick när jag insåg detta?
Och vad har jag gjort liksom?
Jobbar 4 veckor och kollat på film och sovit i 7 dagar. Yes... jag har bara haft sommarlov i 7 dagar. sammanlagt + helger. Men dem skulle jag ju haft ändå...
Och när jag tänker efter så är det inte bautamycket pengar heller. Fast det är ändå pengar. hm...
Jag som skulle läst massa böcker, rest runt i sverige, dra över till england, lära mig massa saker jag alltid velat vara bra på. Hur utnyttjar man sitt sommarlov?

Men från och med fredag och framåt tror jag sommarlov kommer bli kul igen, eller det känns så.
braaao.
Ha det gött hej
REBECCA



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: