rebeccasochjohannasblogg

2010-07-19
22:03:47

en lista som inte blev en lista
Becca dansar som en 40plusare. Hon har nog koncentrationsvårigheter också. Kanske även någon bokstavskombination. Inte omöjligt. Nu ska jag gå hem, för jag jobbar ju och nu är chefen tillbaka så jag får inte sova på jobbet. HEJ!
Där tänkte JOhanna gå, men vi stoppar henne. HAAAAAAAAAA HAAA
Nu låste vi dörren. Jag och min kompanjon Lisa.
Lisa la nyckeln i BH:n. Undrar om Johanna ska försöka ta den?
Återstår att se...
Johanna stör sig jättemycket på vår glädje. Kanske har hon sovit för lite?
För övrigt känner vi verkligen gunget.
Sant
Hela världen gungar
fuck. jag är inlåst.
Undrar om alla läsare förstår när vi skiftar skrivare (skickar tangentbordet fram och tillbaka mellan varandra)
Vi tänkte ha en ny utmaning snart.
Så håll er uppdaterade
REBECCA OCH JOHANNA

Kommentar:
#1: Clara

haha störda <3

2010-07-19 @ 22:06:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: