rebeccasochjohannasblogg

2010-07-17
00:23:15

alla är inte här
Jag och Anna sitter här och har filmmaraton! vi började med Fight club! sen slutade vi. nu bara vi sitter... och skriver blogginlägg. Johanna är i falun. Anna undrar om hon äter Falukorv? FRÅGA: Hur gör man falukorv?
Elina är också borta, hon har åkt utomlands. Jag vet inte vart Fanny är... utomlands va? På ett tåg? Lisa står nog i en fiskbil? Jag kan tänka mig att Nisse är i Norge... och Josse? Vad gör Josse? På lager? Eller???
Clara... Clara.... vad gör hon? kanske lär sig sin nya kamera?
Julia... nä, jag vet inte vad Julia gör... ehm... hmmm
Vad gör alla?
Linn är på arvika...
Just de! Clara är ju också på arvika! PLING
Johanna Sylwan har tagit  bort sin tandställning. Grattis!
REBECCA OCH ANNA



Kommentarer:
#1: Clara

hahahahahah!!! PLING ! jag älskar det :D ofta jag bara skulle sitta inne själv och lära mig min kamera utan att höra av mig till omvärlden :D haha puss , nu hittar vi på nåt snart tycker jag, alla innehavare av den här bloggen och några till, kejs?

2010-07-18 @ 23:11:34
#2: rebecca

haha jag vet inte?! xD

leka snart? ja!

2010-07-19 @ 13:45:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: