rebeccasochjohannasblogg

2010-01-03
14:01:03

sammanfattning

Jag har visst lite att ta igen..

Jag kan börja med att säga att jag faktiskt bara skrev gått nytt år en gång. På alla sms jag skickade från min mobil stavade jag helt rätt. Kanske inte berodde på mig trots allt...

Jag tycker verkligen inte om sånna där bilddagbokslistor om året som gått. Men mina svar är ungefär som Beccas.

Jag va på festival för första gången, vilket också va typ det bästa jag gjort. Biljetten va mitt bästa köp. Det gjorde mig typ gladast och är det jag alltid kommer att minnas.

Jag höll inga nyårslöften, för jag hade inga. Nyårslöften är dumma. Vill man ändra något kan man väl göra det ändå.

Jag va i Norge. Och Sverige. Bara..

Jag har varit ovanligt mycket sjuk.

Jag var gladare i år än vanligt.

Julen tillbringade jag i Falun.

Ja.. Resten va väl som Beccas. Nu får det vara nog.
Hejdå.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: