rebeccasochjohannasblogg

2010-01-01
03:46:16

dagarna
HEEEEEEEEEEEEEEJ
nytt år, nytt inlägg.
jag och johanna firade nyår hos kåt-lisa. det var skoj
nu är jag hemma. johannas snälle mamma hämtade oss. SNÄLLT. men jag känner inte för att sova. känner för mat. spagetti och köttfärssås hade vart förjävla gott just nu känner jag. verkligen jättegott. sen vill ja inte sova då kan antagligen kommer åka på en vad-fan-gjorde-jag-igår???-dag imorgon. PALLA. NEJ. ocg jag får typ skriva om alla ord då dom blir fucking felstavade hela tiden. JOhanna kaninte stava till gott nytt år. utan skriver gärna "gått nytt år" jättekosntigt, verkligen. jag använder jättemåmga kommatecken. undra vad markus hade tyckt om det? varör tänker jag på skola...? 11 dagar kvar av lovet. tänk att jag lever. jag som trodde jag skulle vara död i oktober. nu är det januari börjar året. och jag är inte död. inte ens lite. jag trodde vekrligen jag skulle dö. men här är jag. livs levande. hej!

Kommentar:
#1: Nisse

hähähä... kåt-lisa.. detta får ni hoppas på att hon inte ser.

2010-01-21 @ 19:55:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: