rebeccasochjohannasblogg

2010-01-11
22:24:41

______________________
Johannas projekt är det enda i hela världen som lyckas mig få lite glad. Jag är jättejättejättejättejätte negativ till allt. verkligen allt. Kan man hata allt? nästan allt iaf! Jag hatar att jag inte orkar någonting. Jag hatar att allt är tråkigt. Jag hatar att jag hatar allt. Jag hatar att jag inte vet hur jag mår. Jag hatar att enda sättet att få ur mig mina känslor är att sätta på en låt och låta den säga det jag vill säga då jag inte kan säga det själv. Jag hatar att jag är ensam. Jag hatar att jag inte har några vänner (knappt iaf) Jag hatar att alla ska se på avatar imon när inte jag kan. Jag hatar matte b. Jag hatar facebook och alla fula människor där. Jag hatar att jag inte har någonting som ens är värt att kalla kreativitet i mig. Jag hatar att jag sitter och skriver hur mycket jag hatar allt då jag egentligen inte hatar nåt och bara är väldigt nere just nu. Undra hur jag kommer dö? Det känns som jag kommer få en hammare i huvudet. Jag hatar att jag kommer dö av att nån kommer slå en hammare i mitt huvud. Så tråkigt. Jag vill inte dö. och jag vill inte plugga matte. Men hellre dör jag än pluggar matte...nä där ljög jag, jättemycket. klockan är 22.22. ÖNSKA DIG NÅT!
jorden kommer gå under om: 28 dagar, 6 timmar, 42 minuter, 12 sekunder.

Kommentarer:
#1: elina

depp-tant. Jag är din vän. Och Jag är medlem på Facebook och alltså hatar du mig för du hatar alla som är medlemmar där. I am one of them. du också. Alltså hatar du dig själv.



gå och dö, eller ryck upp dig. Satmara.

2010-01-12 @ 13:41:21
#2: e

alla som är medlem**



jag rättar mig själv. Berra Satmara <3

2010-01-12 @ 16:01:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: