rebeccasochjohannasblogg

2010-01-10
17:20:27

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har sådär fruktansvärt tråkigt. Jag vet inte vad jag ska göra och om jag skulle komma på nåt skulle jag antagligen inte orka göra det ändå. Jag kan inte sova heller för snart börjar träningen som jag är jätteopepp på. Jag vet inte varför jag är såhär negativ idag. Kanske för att skolan börjar imorgon. Kvart över åtta dessutom..

Dock har jag ett projekt på gång. Jag måste göra som alla kända bloggare och kalla det projekt istället för att berätta vad det är, för det är jättehemligt. Eller nu när jag tänker efter så finns det ju faktiskt två stycken jättehemliga projekt. Jag kanske har haft ett intressant lov trots allt!

Hejdå





(en ledtråd)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: