rebeccasochjohannasblogg

2010-02-08
22:05:33

vettigt
Som planerat kom johannas inlägg upp idag. Duktigt johanna! Mycket uppdatering = glada läsare.
Frågan är: har jag någonsin vart såhär trött och är "såhär" ett ord eller ska man skriva "så här" ?
Var är min ipodladdare? Jag kan inte klara mig utan min ipod. buhu..
Jag väntar spänt på att den postern ska komma upp på elifanten.blogg.se
Och johanna!!! på onsdag kan vi göra en header? Det blir lite mer personligt då, som att vi faktiskt finns liksom. Jag vill också ännu en gång höra på vilket sätt jag är lik sheldon? HAHA
Lyssna på johnossi nu allihopa så går vi till brewhouse den 14 maj! Vi ses kanske imorgon, antagligen. beroende på om jag kommer kunna somna inatt. är innne så en period där det är väldigt svårt. men hoppas! Antagligen.

Kommentar:
#1: fnany

yes, är man en van konstvetare så ska man LYSSNA på tavlorna också

2010-02-10 @ 12:56:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: