rebeccasochjohannasblogg

2010-02-10
11:10:28

Inlägget ni INTE ville missa!
Ett inlägg tillägnat sjuk-becca. Nedan kommer alla bilder jag har med hennes olika hårfärger och frisyrer. Tyckte att det passade bra, med tanke på senaste tidens hårfärgsdiskussioner bland kommentarerna. Självklart har jag lagt dem i kronologisk ordning. Bilderna är tagna mellan 2001 och 2010. Titta, njut och imponeras gärna över hur länge vi har känt varandra!
(man kan nästan kalla becca för Kryckoffer nu)
Er kära vän,
Johanna.

Kommentarer:
#1: berra 7b

hahahah gud va ful jag är! men tror du ändå har missat några hårfärger, som mitt blå och rosa :D HAHAH du är den bästa vännen!!! en kär vän. så mycket arbete du lagt bakom! tack :) så vad tycker du? vilken färg? :D PUSS <23<

2010-02-10 @ 11:18:21
#2: nisspiss

jag blir verkligen rörd av er vänskap.

fint becca!

krya på dig.

(såg jag ett polen-hotellrum bland bilderna?)

2010-02-10 @ 21:28:34
#3: Josefinehagga

vill säga 3 saker.

1. Becca var söt när hon var liten.

2. Älskar bilden på Becca,Johanna och Anna. fiin

3. Becca är äckligt snygg i de orange/röd/blonda där hon håller i en hårborste.



Det var det.

2010-02-11 @ 17:23:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: