rebeccasochjohannasblogg

2010-02-11
14:10:49

tramadol
woh, nyss hände det värsta. jag höjde armen och det knaka till, högt. hela jävl benet flyttade på sig och det kändes som jag bröt det igen. pure pain... så ringde mamma som ringde pappa som ringde mig, han sa att jag skulle ta mer tabletter och att jag inte skkulle vara rädd för tabletterna då det viktigaste är att jag får bort smärtan. anledningen till att jag är lite rädd för tabletterna är följande: de är jätteberoendeframkallande, de är narkotikaklassade i sverige, de kan ge biverkningar så som illamående, yrsel som oro, ångest, nervositet, sömnlöshet, rastlöshet, darrningar eller mag- och tarmstörningar, Kräkningar, förstoppning, huvudvärk, frånvarokänsla, svettningar, muntorrhet, för låg/hög puls,ndningsproblem, kramper, onormala känselförnimmelser (såsom brännande känsla, pirrningar, stickningar eller kittlingar), skakningar, aptitförändringar, dimsyn, muskelsvaghet, blåstömningsbesvär, allergiska reaktioner,

humörsvängningar, förändring i aktivitet och förmåga att fatta beslut eller omvärldsuppfattning, hallucinationer, förvirring, sömnstörningar och mardrömmar.

Beroende, missbruk och abstinensbesvär kan uppstå. undomar brukar ta tabletter för att bli höga på ett lätt och billigt sätt. Ja, ni fattar. Nu har jag tagit 3 idag.


Här är jag och mina nya vänner :)


Kommentarer:
#1: Nisse

Är det Frank jag ser på vänster sida av ledet? hälsa.

2010-02-11 @ 18:59:52
#2: berra 7b

franks kusin, paul :) han hälsar

2010-02-11 @ 19:13:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: