rebeccasochjohannasblogg

2010-02-13
00:15:00

Skämt
Av alla jättebra skämt så kommer här en lista på de bästa i brahetsordning:
7. "aha, du har brytit nyckelbenet. det har låst sig asså. ska du inte hitta en nyckel då, så att du kan låsa upp nyckelbenet?" -Fanny
6. hur öppnar man en gravkista? Svar: med ett nyckelben - Elina
5. vad kallar man Ben som har brutiet en nyckelben? Svar Nyckel-Ben! - Fanny
4. Är Berra en bra innebandyspelare? svar: Ja, hon är nyckelspelaren - Nisse och Fanny
3. vad kallar man en nyckel som innehåller kalk och vitablodkroppar? Svar: nyckelben - Elina
2. Vad är det som går och går med aldrig kommer till dörren? Svar: Nyckelbenet - Clara
1. Med vilket ben hoppar nyckelpigan med? Svar: Nyckelbenet - Nisse
Nisse vann alltså denna utmaning! GRATTIS! Du kommer få ett än så länge hemligt pris. Snart inom kort kommer en ny utmaning ut på bloggen, så håll ögonen öppna!



Kommentarer:
#1: fan

nääääääääääääääe!! böl, min var ju skitbra! haha, den nya kryckoffer. och och! elina googlade fram sitt skämt! hahah

2010-02-13 @ 12:38:35
#2: elina

woooh jag kom trea! :D den jag kom trea med googlade jag faktiskt inte fram fanny! dålig förlorare?!!

2010-02-13 @ 13:06:04
#3: Nisse

Jag skulle först och främst vilja tacka min mamma, pappa, syster och katt. Sen vill jag tacka Gud som gav mig min hjärna. Sist vill jag tacka spelaren som bidrog till att beccas nyckelben bröts.. utan henne hade detta inte varit möjligt. TACK!

2010-02-13 @ 13:17:33
#4: berra

HAHAHAH bästa tacktalet ever! Detta med googlandes får undersökas. vad det verkligen sant elina? Du kan diskar för dettta... eller få ett straff.

2010-02-13 @ 17:32:14
#5: elina

jag är en ärlig människa. jag googlade den där med gravkistan! Men inte den med vita blodkroppar :) den kom jag på helt själv :]



jag föredrar straffet...

2010-02-13 @ 18:56:55
#6: Josefinehagga

Grattis Nisse!

hahah Elina, trodde inte du var en fuskare..

2010-02-15 @ 23:16:42
#7: elina

jag trodde inte att fanny var en skvallrare...

2010-02-19 @ 23:37:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: