rebeccasochjohannasblogg

2010-02-18
12:13:37

mitt sportlov
Jag känner att jag behöver ta tag i mitt liv...
morgonen börjar med att jag går upp runt 10, lägger mig framför tvn, ser nåt tråkigt program och somnar om.
Vaknar en till två timmar senare. Reser mig motvilligt upp och går och äter frukost/lunch.
Jag ser på repriser och sammandrag från OS, fast jag redan sett allt dagen innan och vet exakt hur det gått för alla. Ibland ser jag gamla repriser från top model 7, fast jag vet att caridee vinner. Sen ser jag reprisen av the big bang theory, fast jag sett det dagen innan. Ser lite mer på OS och väntar på att det nya big bang theory ska börja klockan 18.00. Ibland somnar jag också mellan 16.15 till 16.33. Nej, jag ljuger inte. Det är en bra powernap stund. Klockan 19.00 börjar de nya sändningarna från OS och de sitter jag bänkad till ungefär 00.30 då jag går och lägger mig, när jag vaknar börjar allt om igen.
Under hela dagen smsar jag Johanna till och från.
Ibland sker vissa undantag, som igår till exempel då jag gick på teorikursen i 3½ timma och efter det gick hem till johanna och kollade på OS, men i stora drag är det så mina dagar har sett ut...
Rebecca

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: