rebeccasochjohannasblogg

2010-02-23
18:31:29

MATT DAMON
Idag är det en väldigt hungrig dag. Jag har vart hungrig hela tiden, det är en  konstig känsla. Hunger konstant och min mamma vill aldrig bli klar med maten :( :( :( ............
Har nu sett bourne identity 2 gånger på 2 dagar. JAG ÄR SÅ FRÄLST! Bästa action ever!!!
och ni tycker Leo och snygg... kolla på detta. Fanny tipsade om "Im fucking matt damon" på deras blogg. KOLLA!!! jag vill vara hon...



Se också "good will hunting" som han och Ben affleck själva har skrivit. Fruktansvärt bra! och Elliott Smith i hela soundtracket. MM mmm mmmm. Den ska finnas på voddler.
REBECCA

Kommentarer:
#1: elina

rebecca han är inte snygg. Men sjuuukt cool! :D Jag gillar honom!!! (dock inte leo-klass)

2010-02-23 @ 19:09:48
#2: rebecca

men jo jo jo... fuck leo-marathon. matt Damon is #1

2010-02-23 @ 20:47:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: