rebeccasochjohannasblogg

2010-02-06
23:50:47

fat kid
Okej, vi vann matchen med den spelades inte klart. deras målvakt fick åka till sjukhus, men vi fick behålla resultatet. så 7-3. YEY... imorgon är det damlagsmatch, få ångest bara av att tänka på det. vi leder serien och har gjort hela säsongen men tvåan ligger bara ett poäng bakom och trean och fyran bara 2 poäng bakom och femman bara typ 4 poäng bakom och vi måste vinna resten och jag pallar inte trycket! AAAAAAAAAAH JAG KLARAR INTE SÅN PRESS! DET ÄR FÖR SPÄNNANDE!!!! AAAAAAAAAAHHHHHHHH tänk om vi inte vinner serien? då gräver jag en ny grop på baksidan av huset och lägger mig där, jag kan ligga bredvid mitt marsvin Honken som ligger begravt där. Han var så fin, tyvärr dog han av en medfödd njursjukdom. Rest in peace Honken.
Nu försöker jag skriva lite texter till det nystartade bandet FAT KID FALLS. Jag tror de kommer bli succe.
HEJ



Kommentar:
#1: Matilda

Honkens såkallade njursjukdom är inte bevisad på något sätt. själv tror jag att det var beccas mörka och kvava rum som gjorde honken manodepressiv, han slutade äta, fann ingen mening med livet och tillslut orkade han inte leva längre. inte så konstigt, vem vill sitta inlåst hela livet? becca var en god matte, men inte ens hon kunde rädda detta stackars, djur.

2010-02-07 @ 22:38:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: