rebeccasochjohannasblogg

2010-02-10
13:17:23

brutna ben
som jag sa till johanna, jag tänker mörkt brun/röd/lila, speciellt lila, det har jag haft och det var fräckigt.
Mina tabletter gör mig heeeeeeeelt dum i huvudet och jag mår sjukt illa av dem. har jag sagt att livet suger? Nähä, där gör jag det. LIVET SUGER!!! Armen gör så jävla ont, så jävla otur att det var just högerarm. Sjukt svårt att göra saker och att andas, man rör ju liksom det partiet när man andas också. tur att jag har mina smärtstillande tabletter från helvetet + att jag ska proppa i mig 8 panodil om dagen. är inte det ganska mycket? livet suger. Roligt lov jag kommer ha!!! tur att jag har en sån bra vän som johanna som kan kolla på filmer med mig. <3
mitt bandage är jättekosntigt, tydligen har man inte kommit vidare i utvecklingen av nyckelbensfrakturer så min pappa hade också ett sånt bandage för typ 20 år sedan. Det är lindat som en åtta runt båda axlarna, och så ha man spänt åt i nacken så att benen inte ska ligga och skava mot varandra, för det gör väldigt ont. Livet suger.
sen kan jag inte duscha heller, för kan inte få av mig min tröja eller sportbh, och kan inte heller linda om bandage själv, så jag får gå runt och se sjukt skabbig ut. mitt hår är fruktansvärt fett och äckligt, hela jag är det! jag mår illa. pappa ska snart komma hem med en hel bunt med starka tabletter. jippie! HEJ DÅ

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: