rebeccasochjohannasblogg

2010-02-10
01:11:56

akuten - dödligt sjuk
jag kom nyss hem från akuten. otippat va! jag på en akut? aldrig, men jo minsann! har fått en fraktur  i nyckelbenet och kan inte röra min högerarm överhuvudtaget (med  undantag handen som jag skriver lite med nu) det var på innebandyträningen i en närkamp som jag hörde något knaka till, jag la mig på golvet och vred mig i plågor. SÅ FRUKTANSVÄRT ONT!!!!! har fortfarande helt förjävla pissigt mycket skitont. helt sinnes. det gör verkligen förjävla ont, lite så man vill gråta, vilket jag redan gjort (Pussyme) Fick sjukt stakra smärtstillande tabletter som man blir snurrig i huvudet av och jag känner det verkligen, jag liksom gungar fram och tillbaka, sen fick jag även ett jättekosntigt bandage som man har under tröjan, ser jättekosntigt ut, det är liskom virat runt halsen och båda axlarna ochblä, satt också på akuten i fem timmar, sinnes! och det gör sinnesont. BUhää ;(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: