rebeccasochjohannasblogg

2010-12-25
15:48:55

jul
Okej, igår var det julafton. Kommer lägga upp bilder nångång.
I julklapp fick jag:
skidjacka
skidvantar
presenkort
pengar
armband
generation kill
donkey kongspel till wii
Väldigt nöjd!
Idag gick familjen ut och körde ett sjukt snöbollskrig och sen en ännu sjukare fotbollsmatch i snön. Nu sitter jag och kan inte röra på höger långfinger. Det är blått. Trodde jag med handen skulle kunna krossa snöbollen som kom mot mig, men den krossade handen istället. lätt hänt.
Sen avslutade jag hela uteaktiviteterna med längdskidor på gräsmattan. Tog fram Matildas gamla barnskidor och körde. Gick rätt bra med tanke att att jag åkte med för små skidor i två meter hög snö och med stukade fingrar. Markus Hellner hade vart stolt.
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: