rebeccasochjohannasblogg

2010-12-02
23:13:41

avsky
Nisse ber om uppdatering. Jag langar uppdatering. Dock sitter jag och försöker göra mitt makt- och mediearbete. Det går sådär. Har valt ett dåligt ämne. Blir mer provocerad och upprörd. och äcklad. Jobbar om band som har som mål att påverka sina fans på ett negativit sätt, typ destruktivt beteende och självmord och skit. fy fyyy fyy.
Citat av sångaren i Shining:
"...men hela konceptet med bandet är, hur ska jag förklara, det är som en pistol riktat mot ditt huvud. Jag vill skada människor och jag har kapaciteten att skada människor, därför är jag inte intresserad att liksom kasta pärlor åt svin. Jag vill inte göra en skiva som gör människor nöjda och liksom människor jag associerar med, av det enkla faktum att det inte ger mig någonting. Jag vill inte ge positiva känslor. Det är en stor marknad speciellt i the black metal-blabla bull shit där vi kan nå många unga människor och förhoppningsvis få dem förstöra sig själva, sina familjer och deras vänner."
Hatar man honom inte?!?!?!?
REBECCA

Kommentar:
#1: nasim

thanks 4 da uppdate, bro.

2010-12-03 @ 14:25:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: