rebeccasochjohannasblogg

2010-08-21
00:46:50

STIM
Alla i STIM! Fick detta från elevrådet:
Hej hej!

Hoppas din sommar har varit fin! Snart börjar skolan och föreningslivet igen och fredagen den 27/8 ska vi ha föreningspresentation på skolan. Det vore roligt om eran förening ville vara med och berätta för elever på skolan vilka ni är. 

Presentationen kommer hållas i aulan och ni kommer få ca 5 min på er på scen att presentera vilka ni är och vad just ni tillför skolan. 
Det kommer finnas tillgång till att visa film, spela musik och spexa rent allmänt.

För att få upp intresset för föreningar på skolan kommer vi detta året hålla lite tävlingar. Bland annat vilken förening som får flest medlemmar, mest aktiva förening mfl. Tävlingarna kommer presenteras mer specifikt på fredagen. 

Dock kommer en tävling hållas redan på fredagen, det är bästa presentation av förening. Därför gäller det att just ni har det bästa nummret! 

Skriv vilken förening du tillhör, vad ni kommer behöva till eran presentation och om ni vill ställa upp och maila det till mig senast nu på tisdag den 24/8.

Kram kram från elevrådet.

HUR SUGNA ÄR VI PÅ ATT FORTSÄTTA MED STIM?
ORKAR VI GÖRA EN PRESENTATION?
ORKAR VI ENGAGERA OSS?
Jag vet inte om jag vill/orkar
Stop motion är kul men känns lite framtvingat när vi har en förening.
Jag kanske blir mer pepp på det om ni är mer pepp på det.
REBECCA

Kommentarer:
#1: fan

hum hum. jag tror att vi är OVER IT! skulle kanske varit kul. men njae. lr? ettårsgrej liksom

2010-08-21 @ 03:46:16
#2: rebecca

Jag känner att vi är OVER IT!

om vi får lust att göra en film så är det ju bara att göra en liksom, behöver ingen förening för det?

2010-08-21 @ 12:16:36
#3: nasim

höhö... typ 3 personer personer från föreningen, förutom er själva, läser den här bloggen. du kommer nog inte få så många svar. :p

men ja, jag håller med; OVER IT.

2010-08-22 @ 00:44:18
#4: julia

håller med er andra, de var kul så länge det varade men känns inte som om vi kommer orka hålla igång det ett helt år till.

2010-08-23 @ 00:19:51
#5: clara

är jag ens med i föreningen? :pPPPpppPPpP

2010-08-23 @ 17:38:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: