rebeccasochjohannasblogg

2010-08-22
23:22:32

hej hej hej hej hejsan?
Vill bara säga att Elinas blogg inte är "så jävla töntig" som hon själv uttryckte det, om hon inte menar töntig i positiv bemärkelse. :)
OCH så vill jag säga att jag är FRUKTANSVÄRT bra på premier league manager! Sjukt bra faktikst, ligger 1,5 miljoner före pappa i total värdeökning. mmmh mmh mhhh
OCH så är jag så himla trött på att vakna med ihopklibbade ögon på morgonen, massa ögoninflammation här! mmh
OCH så såg jag frivilligt en skräckfilm idag, det var till och med jag själv som tog initiativet att tanka den
OCH så känns detta som ett jättevirrigt och ointressant inlägg. men det är väl alla mina inlägg? egentligen?
OCH så ah
REBECCA

Kommentarer:
#1: nasim

tycker om att kunna gå in här på bloggen och läsa såna här inlägg, en becca-uppdatering liksom. :)

2010-08-23 @ 01:28:53
#2: anna

mumford & sons - mys, tack!



ögoninflammation - inte lika roligt. krya på dig, hoppas det blir bättre snart!!



och vi ses på torsdag, peace out! :D

2010-08-23 @ 13:23:11
#3: clara

du är ganska onödig, men ändå av nån mystisk anledning fortsätter jag att läsa, why? ;D gotta be something

2010-08-23 @ 17:39:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: