rebeccasochjohannasblogg

2010-04-22
10:25:29

ingenting behöver vara svårt
Jag gillar listor. Här är en av vad jag ska försöka göra i sommar! och vad jag ska sysselsätta mig med när alla blivit 18 utan jag...
  • Åka till ett annat land
  • Sova ute
  • Vara vaken i 2 dygn utan sömn
  • Dra en toy - jag vet inte vad en toy är eller hur man drar den, men det ska jag göra
  • Ha hemmafestival
  • Se, höra, läsa ALLT om fotbolls-vm
  • Komma på ett spel
  • Ha marathon, typ se alla dallas/beverly hills avsnitt
  • Gå på konsert med en artist jag hatar och se om jag kan ändra uppfattning
  • Tjäna lättförtjänta pengar
  • Springa 1 mil
  • Slå pappa i pingis
  • Spela ett intrument
  • Fylla badkaret med något som inte är vatten och sen bada i det
  • Bli vän med nån jag inte känner
  • Åka till stockholm - Har ju bara vart där i 40 minuter och då såg jag inget mer än centralstationen
  • Köpa svincoola solglasögon
  • Spela in en låt
  • Åka till London . jag måste, måste, måste
Äh, jag vet inte
REBECCA

Kommentar:

Excellent site!

2011-09-30 @ 08:17:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: