rebeccasochjohannasblogg

2010-04-08
15:19:25

hemskheter
Ja, nu när Johanna är borta så får jag vara extra produktiv när det gäller bloggande...
Alla blir väl glada när man uppdaterar myket? :D
NU GER JAG ER ETT VIKTIGT RÅD!!!
Om ni någon gång ska se en film... se ALDRIG Funny Games U.S Jag menar allvar. SE DEN INTE!!! Det är den hemskaste och mest missära film jag sett i hela mitt liv. Det finns inte en enda liten sekund i filmen där man tror det kommer bli bra. Det är den värsta filmen någonsin. Lite om Changeling. Inte samma sorts film över huvudtaget, men det ger samma känsla efteråt. Känslan av att vara fruktansvärt illa till mods. Inte vilja vara själv. Och man bara tänker på filmen hela tiden. SE DEN INTE!!!! Vill gråta när jag tänker på det. BARA SÅ JÄVLA HEMSK, GENOM HELA FILMEN! RÅÅ ÄR DEN! SÅ RÅ OCH SÅ HEMSK HEMSK HEMSK...
HAR INTE KUNNAT SOVA BRA PÅ 2 NÄTTER PÅ GUND AV DEN...
Jag brukar älska film, men detta var det hemskaste jag någonsin sett
REBECCA

Kommentar:

Hello, any body here???

2011-07-12 @ 08:55:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: