rebeccasochjohannasblogg

2010-04-11
22:34:40

En sån fruktansvärd människa du har blivit Gundela. Hur kunde detta hända? Jag som blev så bra.
Idag sprang jag faktiskt för första gången ute sen början på min helvetes jävla otursdrabbade period. Sprang ganska långt, ganska långsamt. Det kändes bra.
Jag åt också min sista doxyfermtablett någonsin, förhoppningsvis
Har spelat fotboll i trädgården och vart en såndär härligt jobbigt hej-familjen-let's-go-out-and-röra-på-oss-i-solen-freak.
Jag ligger 82a i managerspelet och jag ser inget negativt i någonting, det är väl endorfinerna som exploderart i mig, även om skolan börjar i morgon. Är otroligt nöjd med att jag insåg att Gernt skulle bli årets skyttekung innan säsongen börjat. Jag insåg det alltså före pappa och före alla andra. Jag är helt enkelt jävligt bra.
Här är en av mina absoluta favoriter. Dalsland! (parodi på Dallas)
Min lillebror Isac är helt seriöst på riktigt döpt efter Isac i denna sketch, lite galet men sant.
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: