rebeccasochjohannasblogg

2010-05-01
00:23:27

Comeback!
Ja, det är sant. Johanna skriver på bloggen. Och ja, jag är hemma tidigt på valborg. Det får bli en lista över vad jag gjort på senaste tiden. Vi gillar ju listor..
  • Varit i London! Fast det har nog ingen missat..
  • Levt på en extremt tight budget (ca 48 kr)
  • Kollat väldigt mycket på tv.
  • Åkt limmo
  • Fått knät ur led ett par gånger
  • Fått beröm av min sjukgymnast
  • Pluggat lite (väldigt lite)
  • Väntat på brev från kommunen
  • Fått två brev från kommunen. I det ena stod det att jag fick sommarjobb, i det andra att jag inte fick något.
  • Ringt kommunen
  • Fått sommarjobb!! :)
  • Kollat på cortegen
  • Vinkat åt min syster
  • Fikat lite
  • Varit deprimerad över att jag inte är 18, hade kunnat vara VIP just exakt nu...
  • Blivit utvald...
  • Skelat
JOHANNA

Kommentar:
#1: berra

jaaaaaaaaa!!!!!! då slipper bloggen byta namn till rebeccasblogg.blogg.se som det var vissa som ville att den skulle göra. du är tillbaka! vilken storslaagen comeback

2010-05-01 @ 09:14:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: