rebeccasochjohannasblogg

2010-04-24
16:37:20

bra lördag, bra hej fint
Vilken kanondag!
Drog med isac och pappa till stan, käkade pizza på den hårdast resturangen på Avenyn! Joe Farreli's. ameikans-italiens-gangstar-sport-bar typ. På toan läste dom upp gudfadern filmerna! och på storbildstv visade dom Man U - Tottenham. Sedan gick vi och köpte mig ett par nya skor (!!!) Yes! jag slipper nu går runt i för små skoskavskor... (tack matilda -___-' )  Kollade på massa snygga kläder till Isac, hittade en galet snygg jeansjacka för 600 spänn, sen insåg vi att han bara är 11 och inte skulle fattar att han borde ha den, så vi gick. Han fick dock t-shirts. 
SEN VISADE JAG ISAC 4 GOTT. JÄVLAR VA ÖVERLYCKLIG HAN BLEV. HAN ÄR HELT SINNESGALEN I GODIS. kul skoj.
Nu vet jag inte vad man borde göra.
hej
REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: