rebeccasochjohannasblogg

2009-12-15
23:24:40

Vad sägs om en lista?
Idag har jag:
-Vaknat
-sovit 5 minuter extra
-Haft en katt som lurat på mig och sen hoppat upp på mina ben för att skräma mig när jag hade som mest bråttom
-funderat på hur bråttom stavas?
-Haft jobbig musikrepotage-redovisning i skolan
-haft jobbig kuwatkriget-redovisning i skolan
-haft förvånandsvärd lätt tyskalektion
-åkt en 610 hem
-sett johannas mamma på bussen men inte vågat hälsa då hon inte kollade på mig och jag vill inte ropa för jag är rädd för uppmärksamhet bland folk jag inte känner
-lagt mig i soffan
-somnat i soffan
-vaknat
-skällt på min syster
-skrattat med min syster
-kollat på bridget jones dagbok
-blivit glad när jag såg att johanna uppdaterat bloggen
-lett för mig själv
-gått och lagt mig

/REBECCA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: