rebeccasochjohannasblogg

2009-12-13
17:00:11

En till lista
Det här med listor är coolt
Idag har jag:
Vaknat 11.46
Kollar på skidskytte
Ätit knäckemacka
Legat i soffan i mitt rum och kollat upp i taket
Kollat på Polarexpressen
Gått och lagt mig...
...men tog kaffe istället så jag blev pigg
Börjat kolla på Donnie Darko
Blivit störd av mamma och pappa som ville kolla facebook på min tv till datorskärm, extremt coolt
Höra pappa skryta om 7 nya vänförfrågningar
Funderat på att jobba...
...skjutit upp det lite till...
---känt ångest över det.
Ätit soppa
Lagt mig på hallgolvet
Gått upp på mitt rum
Lyssnat på musik på youtube då de inte finns på spotify
Funderat
Önskat mig en filmkamera
Skrivit en lista på vad jag gjort idag
Satt rubrik på inlägget
Gått till jobbet
/Rebecca

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: