rebeccasochjohannasblogg

2009-12-16
23:13:36

DAGEN IDAG
Idag var jag och Johanna först hos Elina och gjorde våran julstopmotion. Sjukt bra scener blev de! Kommer fett med lätt äga allt. hehe hhhhe ehhehhehe heh he he e he. Sen åkte vi till franks och åt våran absoluta favoritmat. foccacia med vatten. vattnet dricker vi för det är gratis och mackan är himla dyr. Lisa och Anna var också med... Sen skulle jag köpa alla mina julklappar. Lisa sa att det var omöjligt! Det var kaos i stan!!! MEN INGENTING ÄR OMÖJLIGT FÖR MIG!!!!!!!!!!!!
Jag klarade alla mina köp på 40 minuter. sjukt grymt. Sen såg vi massa poliser i stan och en ledsen tant. Jag tror nån hade tagit hennes barn. Jättehemskt. Nu mår jag dåligt när jag tänker på det...
Vi tog bussen till lindas skola. satt längt fram på deras julkonsert. fick lussebulle och julmust. fest najs. Linda ägde alla. ALLA! hon är duktig. fin vän. bra ponkie.!
HEJDÅ

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: